' DE 999 SAKERNA JAG ALDRIG SKULLE GÖRA, DE VÄGS UPP AV 999 VÄRRE SAKER JAG REDAN GJORT '

2012-05-05 @ 16:00:35

veckor, dagar och timmar är något som bara sprungit förbi den senaste tiden. jag har legat sjuk i över en och en halv vecka och allt jag gjort förutom att äta och sova har varit att plugga. båda nationella proven i svenska b är klara och jag har även gjort bort den skriftliga delen i engelska b. är inte allt för många nationella prov kvar att göra nu, två i engelska b och sen ett i matte b innan det är klart. måste bara få säga BOOOM SHAKALACK för min tid på talet i svenska, max fem minuter långt fick det vara och jag slutade mitt tal på fyra minuter, femtionio sekunder och två tiondelarssekund. DAMN! det kändes så jävla bra, jag fick fram vad jag ville säga och trots att pulsen låg på max kändes det som att jag såg lugn ut iallfall.

känns förövrigt helt sjukt att det endast är fem veckor kvar i skolan innan det är dags för tio veckors "ledighet" bestående av jobb och körkortsplugg tills jag kroknar. på något vis ser jag ändå fram emot det, pengar och körkort är ett måste och sedan är det bara ett enda år kvar med en jävla massa plugg, innan jag får åka tillbaka till mitt älskade thailand och spendera ett antal månader där. det får mig att orka kämpa, det är inte allt för mycket kvar!


mitt älskade thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0