' PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR WAVE THEM LIKE YOU JUST DON´T CARE '

2012-05-08 @ 22:55:25
dagen började med en två timmar lång workshop tillsammans med dansgruppen ledd av compagnie par terre/promenade obligatoire från frankrike. det var grymt kul och mycket jobbigare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. kroppen värkte typ redan innan workshopen var slut, misstolka mig inte, det var lycka jag kände. nöjde mig dock inte med enbart den träningen, bestämde mig för att fara och köra bodypump i en timme efter middagen och hade även funderat på lite cardio efter det men kroppen kändes trött. bestämde mig för att lyssna på den och cykla hem istället. ökade dessutom i vikter på bodypumpen och det gjorde helt ärligt min kväll. kändes som att jag svävade på moln eller något efter passet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0