' I SEE YOU LIKE THE WAY I MOVE, I TELL YOU WHAT I´M GONNA DO, PULL YOU CLOSE TO SHARE MY GROOVE '

2012-05-09 @ 22:29:31
ligger helt utslagen i soffan efter ett grymt och tungt kick´n box pass tillsammans med frida. det kändes att jag varit sjuk och inte kört på två veckor, jag hade spyan uppe i halsen efter varje grej vi körde. jag gav dock inte upp utan körde bara ännu hårdare, det finns ingenting som heter ge upp i min värld. har dessutom fått en blåsa under vardera stortå och skinnflisorna bara hänger, mums filibabba! det ska synas att man är en fighter, right?

nu börjar det bli dags att krypa ihop i sängen så att jag orkar ta mig upp tidigt imorgon bitti för att bränna av ett cardio pass. lyckades på något konstigt sätt övertala anton (min idrottslärare) om att bad var tråkigt och att jag hellre gjorde något annat, samtalet resulterade i att jag får dra och träna på storsjöhallen imorgon bitti. glad tjej gånger tusen, är så jäkla skönt att starta dagen med ett hårt pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0