lead me to the truth and i will follow you with my whole life

2011-10-28 @ 09:32:04

sitter och kämpar för fullt med de allra sista uppgifterna som ska vara inskickade idag, är snart klar och börjar känna mig lite lugnare. kommer dock måsta göra en engelska uppgift under lovet ändå, vilket suger men det måste ju göras. ska fara och fika med brudarna efter skolan idag och "fira" att vi klarat dessa två hemska veckor. det känns dock i huvudet måste jag säga, känner mig helt borta när jag ska skriva något. om jag ska säga något roligare i detta inlägg så är det väl att jag ska försöka fixa min webcam så att det kan bjudas på några enstaka bilder iallafall.


rolig vecka

2011-10-25 @ 18:33:17

behöver jag säga att jag har sjukt mycket att göra i skolan just nu? det är så jävla typiskt lärarna att lägga allt helvete veckan innan ett lov. så här ser resten av min vecka ut! onsdag: franska - possesiva pronomen, klockan och två läxförhör på ungefär femtio glosor på vardera läxförhör. matte - prov på tjugo sidor. torsdag: engelska inlämning, svenska seminarium angående två noveller + pm om novellerna. fredag: examination judendom och kristendom, två dans analyser + en jämförelse på de båda analyserna.


älskade helg

2011-10-21 @ 13:07:36

ska ha min sista lektion för idag om fem minuter, franska. inte det roligaste ämnet att ha en fredag eftermiddag, men mycket bättre än låt oss säga matte till exempel. ska springa iväg till stan direkt efter att vi har slutat och köpa en duschkräm från the bodyshop, innan jag tar bussen till hissjö för middag och mys hemma hos moa tillsammans med joline, anneli och my. sedan bär det tillbaka till stan för lite discobowling med dessa brudar, jag får nog ta och be om ursäkt till dem innan vi börjar bowla för min enorma vinnarskalle.


the bodyshop earthlovers watermelon & eucalyptus
95 kronor


god knows what is hiding in that weak and drunken heart

2011-10-16 @ 12:40:00


godluktande skönheter

2011-10-15 @ 16:27:54


escada-taj sunset


jessica simpson-fancy

dessa två underbart doftande flaskor skulle jag inte tacka nej till. kom till mamma!


resten av ditt liv

2011-10-13 @ 20:41:00


jag är så jävla less, förstår någon att jag är less?

2011-10-13 @ 15:58:22

jag kan inte träna ordentligt pga min jävla benhinnor, jag är trött nästan hela tiden och jag har lust att kasta ut allting som har med skolan att göra och bara resa utomlands i en månad eller något. jag hatar att jag valde just denna linje ibland! jag pluggar röven av mig för att prestera och så att det även ska synas på betygen. när jag inte pluggar vilket är typ aldrig! försöker jag göra allt annat viktigt i livet, så som att typ övningsköra för att sedan klara körkortet och försöka hitta ett jobb för att inte behöva leva på någon annan. förslag på jobb tas mer än gärna emot! det sägs att man ska ta vara på sin fritid men om man inte har någon jävla fritid då? vad gör man då? är det någon som överhuvudtaget vet det? jag blir galen! ännu mer galen blir jag när jag inser att det här är vår "sköna" termin och att nästa termin kommer vara ett rent helvete gånger tusen jämfört med denna.


RSS 2.0