' FEET DON´T FAIL ME NOW, TAKE ME TO THE FINISH LINE '

2012-04-04 @ 13:03:41

jag tänkte bara säga att alla taskiga kommentarer vissa av er lämnar varken gör mig ledsen eller stött. jag vet hur jag ser ut, varför jag tränar och tar inte illa vid mig av vad någon av er säger om mitt utseende eller av att höra era teorier om varför jag tränar så mycket. vad som däremot gör mig lite fundersam och ledsen är att det är tjejer som lämnar dessa kommentarer. det är något som jag tycker är sjuk och nästan skamligt! vi ska ju vara på samma sida, vi ska ju vara snälla mot varandra? vi måste sluta bete oss som grottmänniskor som går på djuriska instinkter och visar tänderna så fort vi känner konkurrens. vi ska stötta och höja varandra, inte trycka ner! det står redan männen för i denna värld. en annan sak som jag också är väldigt less på är de tjejer som skriver och kommenterar olika tjejers kroppar i sina bloggar med en retfull antydan som snuddar vid hån. de jämför vad som är ”sexigt” och ”osexigt”.

det är enligt mig att sänka sig själv som kvinna och att visa brist på intelligens! 


RSS 2.0