' BEING WEAK IS A CHOICE, SO IS BEING STRONG '

2012-03-02 @ 10:21:00


' YOU THINK YOU GOT THE BEST OF ME, THINK YOU HAD THE LAST LAUGH, BET YOU THINK THAT EVERYTHING GOOD IS GONE, THINK YOU LEFT ME BROKEN DOWN, THINK THAT I´D COME RUNNING BACK, BABY YOU DON´T KNOW ME, CAUSE YOU´RE DEAD WRONG '

2012-03-01 @ 22:17:39

stannade hemma idag också då jag fortfarande inte mår särsklilt bra även om det är bättre än vad det var igår. var dock tvungen att kliva upp tidigt imorse ändå eftersom att jag hade en tid hos tandläkaren. var bara att släpa sig till tandläkaren trots några få timmars sömn, feber, nästäppa och en sprängande huvudvärk. det enda positiva med att jag släpade mig dit var att jag blev av med metallskrotet jag haft i munnen i ett och ett halv år nu. känns underbart att äta och sedan kunna le/prata utan att behöva fundera över om allting sitter kvar i tandställningen som någon jävla kappsäck.

för övrigt så har dagen/kvällen bestått av franska glosor, grammatik och översättning i massor inför läxförhöret imorgon. genomgång av två kapitel i matteboken också det inför morgondagen, har två matteprov. sedan började jag också med något ofattbart irriterande, jag började packa inför resan till skottland. eller packa och packa, jag kollade igenom vad jag kunde ta med mig i klädväg och har nu också konstaterat att jag behöver en helt ny garderob. jag har typ inga kläder, inga bra kläder iallafall. nu vet jag att ni tänker att "men vadå? så säger väl alla tjejer" men den som tvivlar på mig kan ju komma hit och kolla i min garderob och se själv.

förutom att packningen inför resan till skottland var ett helvete så var jag även tvungen att packa inför att åka till lycksele över helgen. det gjorde ju inte den redan negativa packningsprocessen bättre så att säga, blev bara ännu mer stressad och irriterad. har därför bestämt mig för att skita i allting nu och bara dra täcket över huvudet, sova och sen bara rycka med mig några kläder imorgon.


RSS 2.0