underbar

2011-09-25 @ 20:57:00


friends with benefits

2011-09-25 @ 16:14:00

sitter och smaskar på en bit cheesecake som var kvar sedan igår då min älskade mamma fyllde år. gårdagen var mysig och bestod av frukost på sängen, paket, cheesecake, tårta, en underbart god middag och sedan bio senare på kvällen. vi såg filmen friends with benefits, riktigt bra var den faktiskt. det slog mig för en stund sen att det nu är lite mindre än en vecka kvar innan det är jag som fyller år. BARA ett år kvar till arton nästa lördag! behöver jag säga att jag längtar?


drömmer vidare

2011-09-24 @ 17:59:00


i tell my love to wreck it all, cut out all the ropes and let me fall

2011-09-24 @ 15:45:04

att beskriva de känslor jag känner för tillfället med ord är omöjligt. jag vill bara skrika och gråta på samma gång! det är lätt att ge löften när man sedan inte håller dem.


huvudvärken från helvetet

2011-09-12 @ 21:57:52

huvudvärken för tillfället är inte att leka med. känns som att huvudet ska explodera vilken sekund som helst. skulle inte förvåna mig om det är en förkylning som håller på att bryta ut med tanke på att varenda människa man träffa eller ser på stan går runt och snörvlar, hostar och är allmänt förkyld. det är väl min tur nu bara för att jag klarat mig så pass länge! ligger och kollar lite på svenska hollywoodfruar medan jag också nöter lite franska glosor så gott det går trots huvudvärken. får se hur det blir med skola imorgon, känns det likadant som nu kommer jag knappast att fara.


länge leve länge sen, som jag minns det var det lätt

2011-09-09 @ 10:25:54
sitter och funderar, funderar på livet och tänker på hur otroligt lätt det var förr. när man var liten och lycklig hela tiden. varför ska man växa upp och göra allt så komplicerat? varför kan man inte bara vara nöjd över det man har och inte öppna käften hela tiden?

RSS 2.0