andra advent!

2010-12-05 @ 19:11:32
hej!

imorse så tog jag och älskling en väldigt välbehövlig sovmorgon, vi klev upp vid tjugo över tolv. så det blev ingen frukost då utan vi åt istället upp pizzan som var kvar sen i fredags. till våran lycka så hade christina även gjort knäck som precis blivit klar när vi började äta våran frukost/lunch, visst finns det ett namn för det? hon gjorde flera olika sorter vanilj, mandel och vanlig knäck. helt underbart gott! dock så måste jag komma ihåg att inte börja tugga på knäcken direkt eftersom att då kan tandställningen gå sönder. den måste typ bli alldeles mjuk innan.

vi åkte även hem till erik vid två för att bygga pepparkakshus med hans lillasyster ida. hans mamma hade startat en julskiva lagomt till att vi kom dit så jag fick verkligen julkänsla medans vi häll på att bygga och dekorera vårat fina pepparkakshus. jag ska lägga upp en bild på det lite senare, ska be att få låna eriks telefon och fota med eftersom att jag ska sova där inatt.

just nu sitter jag hemma med pappa och christina medans älskling ändå är på hockey, men jag ska börja packa ihop alla mina saker snart och sen ska vi ta fram lite knäck, lussekatter och annat gott och sätta oss framför tvn för att se någon film som skulle gå på canal+ comedy. jag minns inte riktigt vad den hette!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0