el caranaval de cádiz

2010-12-02 @ 11:47:10

hej!

igår när jag kom hem så fortstatte jag med att plugga, slog in lite julklappar och sen slängde jag i mig middagen ganska snabbt för att hinna plugga en liten stund till innan jag och mamma skulle iväg på kickboxningen. igår så körde niklas verkligen slut på alla som var där, typ det hårdaste passet jag har varit på!

imorse klev jag upp vid sju även fast vi inte skulle börja förrän halv tio. vi hade stilbytardag idag, det innebär att man skulle klä ut sig till något man har svårt att tänka sig att vara för att känna hur dom känner sig när folk stirrar osv. jag klädde ut mig till ett emo/punkare eftersom att det är något man verkligen lägger märke till och jag ville känna hur det kändes att få massa dömande blickar. jag lägger ut en bild på mig när jag kommer hem!

dagen började även med ett stort avslutande prov i interkulturellkommunikation. det var oerhört mycket frågor, men jag tror att det gick bra eftersom att jag svarade på nästan allting och jag hade verkligen pluggat!

nu däremot så är det dags för spanska redovisning och jag är oerhört nervös! men det ska nog gå bra det med hoppas jag.

vi hörs när jag kommer hem, jag har mycket att göra i skolan idag så jag kommer inte ha tid att uppdatera.

kram


Kommentarer
Postat av: astrid

Hej vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg och få fler besökare ? Gå in på min blogg och anmäl dig då :) lycka till!

2010-12-02 @ 16:34:18
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0