en underbar morgon

2010-12-07 @ 07:14:00
godmorgon!

idag känner jag mig glad eftersom att jag var så oerhört pigg imorse när klockan ringde om man jämför med alla andra dagar den förbannade klockan sätter igång och börjar tjuta. jag var dock lite lat imorse så det blev bara två ostmackor och oboy till frukost, kanske varken det nyttigaste eller det mest mättande man kan välj på morgonen. vad brukar ni äta till frukost för att hålla er mätta fram till lunch?

idag så har vi en internationell temadag på skolan med en massa föreläsningar från plan, sos barnbyar, läkare utan gränser plus några fler. vi ska börja dagen i våra respektive klassrum med några gemensamma övningar innan föreläsningarna sätter igång. föreläsningarna kommer att hålla på hela dagen, dock så har vi lunch och lite pauser innan man går på en ny. innan vi slutar klockan fyra så ska vi ännu en gång samlas i våra klassrum för att fika tillsammans. och det gillar jag såklart eftersom att jag typ älskar fika!

nu måste jag fara till skolan, jag uppdaterar under dagen om jag har tid.

kram

Kommentarer
Postat av: Benny

fin header :)

2010-12-07 @ 12:34:00
URL: http://behiye.blogg.se/benny
Postat av: HANNA

Det är alltid skönt att vakna på rätt sida så att säga :D

2010-12-07 @ 17:15:27
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0