i´m done

2010-12-02 @ 20:52:06
yes! 

nu är jag äntligen klar med alla uppgifter typ! eller jag har kvar min bokrecenssion på engelska. men jag tror att jag har lite längre tid på mig med den eftersom att jag var sjuk när vi arbetade med den på skolan. så jag ska se till att skriva lite på den medan jag ändå bara sitter på bussen till lycksele imorgon efter skolan. men svenska textanalysen är inlämnad och även den interkulturealla kommunikations uppgiften.

nu ska jag äntligen gå och tvätta bort allt kladd i ansiktet, gå upp och fika och sen ska jag faktiskt lägga mig och sova. jag är oerhört utmattad, som sagt så har det varit en riktigt hemsk vecka denna vecka. jag har dessutom sovmorgon imorgon till kvart i tio, så jag kommer få en lång natts sömn. men det behövs!

godnatt!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0