'i never thought i be in love like this'

2010-12-04 @ 15:34:06

hej!

förlåt, för att jag inte uppdaterade imorse när jag vaknade men jag hade inte riktigt tid. jag vaknade faktiskt vid nio och klev typ upp direkt, hoppade in i duschen, åt frukost och sen tog jag och christina med oss pandoura på en promenad i skogen. sen åkte vi iväg till tuvträsk där pappa redan var och skulle lägga ett golv hos christinas gudbarn, där blev det fika och massa småbarnsmys.  nu har vi iallafall äntligen kommit hem så nu väntar jag bara på att middagen ska bli klar och att älskling ska komma hit någon gång typ. 

jag har absolut ingen aning om vad vi ska göra ikväll men det blir iallafall någonting inomhus om jag får bestämma eftersom att termometern visar -22 grader.

kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Oh fy bubblan vad kallt. Bor du norrut eller? :)

2010-12-04 @ 16:38:56
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0