'i want to know what love is'

2010-12-02 @ 19:28:10
godkväll eller vad jag nu ska säga!

ända sedan jag kom hem har jag suttit med skolarbete, jag är så oerhört less att jag bara vill kasta bort skiten. nu börjar jag ändå känna att jag snart är klar så det känns lite bättre. men det går inte att beskriva hur underbart otroligt skönt det ska bli med helg efter denna mördarvecka i skolan!

jag lovade ju också att lägga upp en bild på hur jag så ut idag när jag var emo/punkare på våran stilbytardag.
så här kommer den!



jag har en väldigt svart ögon makeup, två stjärnor på kinden, en tokiohotel t-shirt och jag hade väldigt tupperat hår idag men det har jag tyvärr hunnit kamma ut.
(ögon makeupen syntes inte så mycket på bilden ser jag nu, men den är tagen med datorn)

nu ska jag faktiskt fortsätta plugga så jag får skicka in alla uppgifterna ikväll!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0