'jag rimmar på, jag är mikrofonkåt'

2010-12-06 @ 09:33:09
godmorgon!

imorse så klev jag upp tidigt som fan eftersom att klockan ringde kvart i sex bara för att jag skulle hinna göra mig iordning innan jag måste åka till bussen som går tio i sju. och till min lycka så kommer olivia också till busstationen för att åka med samma buss som mig! trots att vi båda är i lycksele hur mycket som helst och att vi båda pluggar i umeå så har jag inte åkt samma buss som henne på hela höstterminen, hur sjukt är inte det egentligen? men nu sitter vi här tillsammans, tror att resten av bussen har fått höra ganska mycket skvaller också, men det är ju bara kul för dom.

nu peppar jag inför en två veckor med naturkunskap och geografi som block. jag vet inte om jag kan säga att jag känner mig glad över dom två blocken, men det får väl så lov att duga. det är ju faktiskt snart jul! jag har handlat exakt alla julklappar utom en och det är den till erik! vad tusan ska jag köpa till honom? vad har ni läsare köpt till era pojkvänner den här julen?

kram


Kommentarer
Postat av: Filiz

HJÄLP MIG att vinna ett vad mot mina vänner!

Har slagit vad om att jag kan få 500 kommentarer på inlägget "Filiz Demirbek". Du behöver bara kommentera:

"Du kommer att vinna"

Gör som många andra och hjälp mig!!:D

Vi hörs:)

2010-12-06 @ 11:27:30
URL: http://filizdemirbek.blogspot.com
Postat av: olivia ;>

kul att du typ skrev av det jag skrev där ett tag ;]

2010-12-06 @ 13:30:08
URL: http://orenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0