jag vill ha en häst

2010-12-19 @ 15:42:01

hej!

jag satt just och kikade runt lite på blocket för att se om det fanns någon som behövde en medryttare och även om det fanns några söta valpar. självklart så hittade jag både och! det fanns en tjej här i umeå som behövde en medryttare till sin sjuåriga valack som står i stöcke tillsammans med elva andra hästar. jag är så oerhört sugen på att göra en intresseanmälan men det är ett väldigt tidskrävande intresse. hon önskade helst få hjälp fyra gånger i veckan och då hinner jag inte med träning och skolarbete så mycekt som jag vill. hur ska jag göra? hur skulle ni ha gjort?


en underbart fin valack (bilden är tagen ifrån google)

kram


Kommentarer
Postat av: olivia ;>

du lät som ett litet barn när du sa så där:

jag vill ha en häst!

2010-12-20 @ 09:32:47
URL: http://orenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0