just chilling

2010-12-03 @ 19:32:33
hej!

förlåt, för att jag inte skrev direkt när jag var framme här i lycksele vid halv 3. men jag hade verkligen inte tid eftersom att jag var tvungen att gå ut med hunden direkt jag kom hem. älskling kom hit efter jobbet också, vi gjorde egen pizza och åt tillsammans innan han skulle på inflyttningsfest med grabbarna.

nu sitter jag i soffan med en filt runt om mig och tjocksockarna på efter att ha varit ute och gått en kvällspromened med hunden. det är nog promenaderna i denna kyla som är värst när man har hund tror jag, sock så är ju pandoura inte bara min utan typ familjens.

jag ska typ börja plocka fram chips och dip snart så jag har det framme innan idol börjar, jag känner att jag måste se vilka två som går till final eftersom att jag gillar alla tre! vilka vill ni se i finalen nästa fredag?

kram

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-03 @ 19:36:48
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

Hejsan allt bra `?:)

2010-12-03 @ 19:54:29
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0