my money just disappears

2010-12-01 @ 12:12:28
godmorgon!

kvällen blev oerhört lång igår, jag var inte hemma förrän vid 23 tiden och då hade jag sån fruktansvärd värk i mina fötter av att ha gått runt hela dagen plus kvällen. men skolan blev verkligen fylld till max igår! det var hur mycket folk som helst och faktiskt riktigt kul att vara här då. jag orkade aldrig starta min dator igår eftersom att jag var så himla trött, jag somnade direkt jag lagt mig i sängen.

idag är jag egentligen ledig, men jag bestämde mig för att fara till skolan ändå eftersom att vi har så oerhört mycket uppgifter just nu. och jag vet att om jag är hemma skulle jag ha sovit till tolv, ätit frukost och dött av i soffan och absolut inte fått någonting klart.

innan jag gick till skolan var jag in på the bodyshop och passade på att köpa jolines julkapp nu när dom hade både rabatter och klubbdagar. det blev även lite småsaker till mig själv som jag länge suktat efter! bland annat en ögonbrynsskugga, en ögonskuggspalett och en ögonbrynsborste. och eftersom köpet blev på över femhundra kronor så fick jag en julstrumpa fylld med produkter på köpet!


ögonbrynsskugga 198kr


ögobnbrynsborste 129kr

jag hittade tyvärr ingen bild på ögonskuggspaletten jag köpte på the bodyshops hemsida.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0