svar

2010-12-06 @ 20:12:00

postat av: Josefin
oh fy bubblan vad kallt! bor du norrut eller? :)

svar: ja, det gör jag. jag bor i umeå på veckorna hos min mamma eftersom att jag går på en skola där som heter umeå internationella gymnasium. och för det mesta på helgerna så är jag hemma hos min pappa i lycksele där även min kille erik bor.

postat av: Olivia
kul att du typ skrev av det jag skrev där ett tag;]

svar: ja, men det var bra att du också hade uppdaterat bloggen då kunde jag ju ta en liten del av ditt inlägg eftersom att det ändå handlade om samma sak. puss gumman!

jag får även väldigt många kommentare om att jag har en fin blogg, tack så jätte mycket!
fortsätt kommentera och fråga gärna om det är någonting ni undrar över. det är jätte kul att läsa vad ni skriver!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0