uppe med tuppen

2010-12-20 @ 06:56:00
godmorgon!

jag sitter just nu i sängen helt nyvaken och det känns som att mina ögon går i kors. skasnart ta och masa mig upp ur sängen så att jag hinner  få i mig en ordentlig frukost innan jag måste fara för att komma i tid till tandläkaren. jag ska spänna tandställningen idag och jag hoppas verkligen att jag inte får allt för ont när det är så kort tid kvar till jul. vi har egentligen sovmorgon idag men jag har tid klockan halv nio, så ingen sovmorgon för min del. dock så känns det ganska bra ändå eftersoma tt då missar jag inte så mycket i skolan. dessutom så är det ett perfekt tillfälle för att sätta mig och skriva på naturkunskapen!

kram

Kommentarer
Postat av: annelie :)

något speciellt du vill läsa om? :)

eller har du något bra tips på vad man kan blogga om?



http://anneliesara.blogg.se/2010/december/behover-eran-hjalp-nu.html

2010-12-20 @ 20:57:37
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0