it´s just the way it goes

2010-12-10 @ 22:39:46

hej!

jag har suttit framför idol sen klockan åtta när det började med chips och dipp framför mig och verkligen älskat dom båda. helt sjukt hur duktiga dom båda två är, men om jag måste välja en så måste jag nog säga jay. jag älskar den rockiga stilen och även musiken som är mer åt det rockiga hållet, så min röst ligger på honom.

och nu kan jag bara säga yes! gud vad bra! han vann!


jay smith vinnare av idol 2010

nu hoppas jag att erik kommer hit snart för jag börjar vara riktigt trött. försöker hålla mig vaken genom att prata med pappa och christina men ögonen är väldigt tunga.

kram



Kommentarer
Postat av: Eva

Stort grattis till Jay Smith som vann årets Idol 2010!

2010-12-11 @ 01:39:47
URL: http://ewaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0