when i see your face, there´s nothing i would change, cause you´re amazing, just the way you are'

2010-12-07 @ 18:25:41
hej!

dagen som har vait full av föreläsningar har varit väldigt långsam. men vissa delar var intressenta! jag var och lyssnade på plan, sos barnbyar, röda korset och läkare utan gränser. dagen avslutades sedan med som jag tidigare nämnde i ett annat inlägg fika! men det slutade inte efter fikat, det kom två afrikaner som spelade trummor och sjöng. sen skulle alla sjunga med och klappa i takt och typ tävla mot varandra osv. det är något härligt med afrikansk musik kom jag och stefanija fram till, man blir glad. håller ni med?

efter skolan så mötte jag upp mamma på hm för att hjälpa henne med att leta julklappar åt min storebror johan. jag var inte ens hungrig när jag kom hem heller, så det blev bara klämmackor tillsammans med mamma här hemma. nu sitter jag bara i sängen och funderar på vad tusan man ska ta och hitta på ikväll! jag är oerhört sugen på att fara på gymmet, men jag vet inte riktigt om jag orkar. så medans jag håller på att fundera över hur jag ska göra så sitter jag och skriver på mitt cv eftersom att jag ska söka extra jobb. vet någon av er läsare något ledigt jobb i umeå eller i lycksele?

kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg, hänt idag ? :)

2010-12-07 @ 19:00:32
URL: http://mestamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0