'you had a good girl but you didn´t know how to treat her'

2010-12-06 @ 17:47:04
hej!

jag sitter med min lillasyster veronica i sängen just nu och lyssnar på musik och bara pratar. jag ska snart börja byta om till mina träningskläder, gå ut med hunden och sen ska jag och mamma iväg på kickboxningen. idag följer även veronica med för att titta på och skratta åt mamma framförallt skulle jag tro. men hon har faktiskt blivit riktigt duktig, hennes slag är starkare och hon har fått in tekniken väldigt bra.

ikväll kommer jag även lägga upp svar på några kommentarer som jag har fått, så kika in senare ikväll!
nu måste jag sätta fart så att jag hinner med allting.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0