you're a mean one, Mr. Grinch, you really are a heel, you´re as cuddly as a cactus, you´re as charming as an eel, Mr. Grinch, you´re a bad banana with a greasy black peel!

2010-12-18 @ 22:29:00
hej!

idag har det varit fullfart med bakning av julgodis här hemma! vi lyckades göra tryffel, knäck och ischoklad. dock så måste vi nog göra mer knäck imorgon för vi åt en hel del ikväll medan vi såg filmen grinchen. helt underbart gott med knäck och grinchen är typ världens gulligaste film! kan det bli bättre? det blev även ett litet julbord tillsammans med familjen här hemma till middag med julskinka och sånt där annat gott.  verkligen en super mysig kväll!


tyvärr, inte min knäck. bilden är tagen ifrån google eftersom att jag inte har någon kamera.

jag är iallfall sjukligt trött just nu och det har hänt väldigt mycket idag så jag ska ta och lägga mig i sängen för att sova alldeles strax. jag hade egentligen tänkt se någon film men jag är alldeles för trött känner jag. jag sov ändå nästan tolv timmar inatt? det känns som att jag alltid sover så det är tur att det är skönt att sova.  

kram

Kommentarer
Postat av: ffelicia

tja, allt bra? :)

checka in min blogg? :) ♥

2010-12-19 @ 13:10:45
URL: http://feliciagustafsssonn.blogg.se/
Postat av: Denise Eriksson

Söt blogg !:)



Var med och tävla om att bli veckans blogg.

Gå in på min blogg för att se hur det går till.

http://deniseerikson.blogg.se

Du kommer att få flera läsare också.

Lycka till!



Är du inte intresserad så får du gärna checka in min blogg ändå!:)

2010-12-19 @ 13:32:30
URL: http://deniseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0