'love the way you lie'

2010-11-25 @ 09:10:56

hej!

nu kommer jag äntligen börja blogga igen efter många veckor av funderingar,
vägande av för och nackdelar hit och dit. jag måste faktiskt även vara ärlig och 
erkänna att jag har saknat att kunna blogga, att bara få skriva ut exakt vad
man tycker eller tänker och få chansen att dela med sig av det som händer under
dagarna i mitt liv.

något jag även vill kunna göra när jag blir äldre är att ha chansen att kunna gå
tillbaka i arkivet här på bloggen och se vad jag skrev då.
att ha bloggen som ett minne ungefär, förstår ni?

det enda som saknas nu innan det kommer vara riktigt kul att blogga igen är min
gamla design typ, ska försöka övertala min kära vän olivia om att hjälpa mig med
att få tillbaka den(a)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0