'bury all your secrets in my skin'

2010-11-25 @ 15:43:57

hello!

jag har tidsinställt det här inlägget eftersom att jag inte hinner blogga efter att jag har slutat för då måste jag förbi sf och hämta ut två biobiljetter som jag har reserverat för premiären av filmen devils som hålls imorgon.

älskling kommer hit imorgon efter att inte ha varit här på ett bra tag så då
ska vi passa på att se bio hade vi tänkt. för det mesta så brukar det alltid vara
jag som får åka hem till lycksele. fast egentligen så spelar inte det så stor roll för
mig eftersom jag har min kära pappa, hans sambo och även våran lurvboll
pandoura där.

måste även ge ett riktigt stort tack till olivia som tagit på sig att ordna
designen åt mig, eftersom att jag är fullständigt blåst när det gäller allting
som har med bloggdesigner att göra.

det kommer även vara lite ont om bilder här i bloggen fram tills det att
design är helt färdig. 

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0