en mysig kväll

2010-11-27 @ 23:27:31
efter middagen så tog vi bilen in till stan för att hälsa på eriks kusin linda och
hennes kille patrik i deras nya lägenhet som var helt nyrenoverad och fräsch.
dock så har dom två kattungar och eftersom att både jag och erik är allergisk mot
katter så blev det lite problem. så innan vi for fick vi ta lite allergimedicin, men
det gick faktiskt bra. den yngsta katten loui var jätte söt och bara tolv veckor
gammal, kurrade hela tiden och bara bet mig i fingrarna.

nu har vi tagit fram lite godis och ska nog se någon film.
har ni något bra filmtips?

jag säger godnatt nu eftersom jag inte orkar uppdatera något mer ikväll.

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0