första advent!

2010-11-28 @ 13:33:45
godmorgon!

idag vaknade jag kvart i elva av att mamma kom in i rummet och berättade att hon gjort klart lussekattsdegen. vi bestämde att vi skulle baka mer lussekatter idag eftersom att jag och mammas sambo ätit upp hela den förra satsen. dock så lämnade jag kvar erik i sängen imorse, stackaren var jätte trött igår och somnade framför filmen flera gånger. jag har iallafall haft en jätte mysig första advent med min familj som bestod av nybakade lussekatter och mjölk, men innan det kokade vi faktiskt gröt som frukost.


tyvärr, inte mina lussekatter på bilden eftersom att jag inte har någon kamera.

tror inte att jag kommer göra något speciellt idag förutom att bara mysa med min familj.
jag har faktiskt börjat få lite julkänsla nu!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0