'i still remember the look on your face'

2010-11-30 @ 07:00:00
godmorgon!

usch, vad det var tungt att kliva upp ur sängen imorse.. jag var så himla trött och ville verkligen bara dra täcket över huvudet, stänga av telefonen och somna om. nu är jag iallafall äntligen uppe och sitter i köket och äter frukost, ska snart börja gå till bussen så att jag inte kommer för sent till matteprovet vi ska ha nu på morgonen. jag känner mig inte taggad för fem öre! jag tycker inte direkt om att vi ska ha prov direkt på morgonen och framförallt inte i matte eftersom att det inte är mitt favoritämne. men direkt efter provet så får jag träna styrka på idrotten, så det blir nog bra ändå.

ha en bra dag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0