i'm completely out of my body

2010-11-29 @ 22:11:01

hej!

träningen gick helt fucking awesome ikväll men är helt slut nu, jag tog verkligen i allt vad jag kunde. jag skulle kunna gissa på att träningsvärken kommer kännas ganska rejält imorgon och dessutom har vi till råga på allt idrott andra lektionen där det kommer att handla om styrka... men efter en välförtjänt dusch så sitter jag nu i sängen med en inte lika välförtjänt uppgift i spanska som ska fixas tills imorgon. jag måste översätta lite stycken till en gruppredovisning som ska ske på torsdag men det går inte särskilt bra just nu kan jag säga!

därför funderar jag helt enkelt på att stänga ner datorn och krypa ner under täcket och ta mina fina vänner i min grupp till hjälp med det stycket som jag inte riktigt får in översättningen på. det låter helt fel i mina öron hur jag än vrider och vänder på orden.
förstår ni hur jag menar?

tack, för alla fina kommentarer! det är jättekul att läsa dom, så fortsätt kommentera!

godnatt!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0