it´s gonna be a long day

2010-11-30 @ 13:06:56
hej!

just nu sitter jag på skolan efter att ha kommit tillbaka från lunchen för ett litet tag sedan. lektionen jag har just nu är spanska där vi jobbar med våran gruppredovisning. våran presentation är helt klar men jag känner mig ändå ruggigt nervös inför torsdag när vi ska redovisa! 

idag så kommer det att bli en väldigt lång dag och kväll här på skolan för mig eftersom att jag ska stanna kvar och hjälpa till när det är öppet hus här på umeå internationella gymnasium där jag går i skola. så jag kommer inte kunna uppdatera något mer nu förrän jag har kommit hem skulle jag tro. men ni ser väl om jag hinner slänga upp något nytt här på bloggen!

kram

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Hoppas allt är bra med dig idag ? :)

2010-11-30 @ 14:21:40
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna♡

Lycka till!

2010-12-01 @ 09:07:53
URL: http://milthon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0