'love is in the air'

2010-11-27 @ 19:12:01
hej!

igår så var jag och älskling på bio här i umeå och vi såg som jag tidigare har
nämnt skräckfilmen devil. den var jävligt läskig och väldigt bra!
har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den om ni gillar skräckfilmer.

jag var även väldigt fint sminkad igår eftersom att jag hade varit på the bodyshop
direkt efter skolan där jag blev sminkad av en makeup artist.
hon gjorde en såkallad fest makeup och använde sig av lila nyanser.
jag kunde dock inte ta någon bild på den eftersom att min mobilkamera är värdelös
och för att jag inte har någon kamera.
men jag blev jättenöjd!

idag så startade vi dagen med en väldigt lång sovmorgon, halv 1 klev vi upp.
resten av dagen spenderades på stan för att köpa julklappar, jag hann köpa
bort lite grann iallafall.
pappa, hans sambo, syrran och brorsans julklappar är nu inköpta och till och
med inslagna eftersom att jag satte mig med det direkt jag kommit hem.

har ni handlat några julklappar än?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0