anytime i´m a mess by someone before, and i wish that i, i could find the key, to unlock all the things you want us to be.

2011-04-30 @ 15:58:52

hemkommen efter en helt underbar gårkväll som bestog av födeledagsfirande eftersom elvira fyllde 17. det blev tårta, kladdkaka med daim, vanlig kladdkaka, ballerina kex, chips, gurka med dip och massor av skratt. vi spelade dessutom två stycken spel som var helt awesome. ett var dessvärre jävligt svårt och jag sög verkligen på det! att inte svara ja, nej, kanske, eller upprepa samma sak flera gånger på tio frågor för att få ett poäng var hemskt.

drog hem till erik senare på kvällen för att sova där och bara ta det lugnt. vi kom fram till att det nästan var fyra månader sen vi sov där sist så det var nog på tiden att vi sov där. vaknade av att han låg och rörde på sig en massa men då tittade jag på klockan och såg att den var tolv så det var kanske på tiden att jag vaknade. klev egentligen bara upp och åt frukost med honom och sen satte jag mig på moppen för att fara hem och plugga.

har suttit och skrivit konstant nu sen klockan ett och har precis slutat skriva. har dock en fråga kvar på den här förbannade skiten jag måste göra innan måndag. så jag kommer hur som helst måsta sitte några timmar imorgon också..

det är värdelöst väder ute och jag är trött så kommer inte bli något speciellt alls ikväll. ska istället bara mysa med grillat hemma med familjen. ska även ta mig en lång mysstund i bastun senare ikväll och sen väntar en härlig dusch innan chips och dip framför tv:n ska avsluta min kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0