ten miles from town and i just broke down, spittin' out smoke on the side of the road. i´m out here alone just tryin' to get home, to tell you i was wrong but you already know.

2011-04-20 @ 11:10:42
håller på att packa för fulla muggar just nu, jag och erik drar iväg till fjälls efter att han slutat jobba. det enda vi ska göra innan vi åker är väl att fara och äta något så att vi inte hungrar ihjäl. vi har dessutom tänkt svänga in hos farmor i storuman och hälsa henne glad påsk och ge henne ett stort påskägg och kanske tigga oss lite fika innan vi fortsätter. tillbaka till packningen så tycker jag att det är skitsvårt att veta vad man ska ha med sig! förutom typ täckbyxor, vantar, jacka och underställ så har jag ingen aning typ. fast egentligen så kanske man inte behöver bry sig så mycket om vad man har på sig när man är i fjälls?

måste iallafall tvär städa av rummet lite idag också eftersom att dammråttorna syns lite överallt och jag kan inte direkt säga att jag är speciellt lycklig över mina nya lurviga riktigt stora husdjur.. ska även ta mig en sväng till stan med moppen för att köpa lite småsaker som jag totalt glömt bort att jag kanske måste ha med mig när jag åker bort. ibland är det verkligen skönt att ha moppe så att man slipper be om skjuts hela tiden, dessutom är den helt nyservad så bättre kan det inte bli! eller jo, solen kunde ha lyst och det kunde varit lite varmare också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0