you´re so hypnotizing, could you be the devil? could yo be an angel? your touch magnetizing, feels like I am floating.

2011-04-28 @ 21:31:00
har varit ofattbart frånvarande denna vecka när det gäller allting. det enda jag har tillbringat min tid till är att plugga. jag har iallafall skickat in två inlämningsuppgifter nu. har dock kvar väldigt mycket, men jag har gjort upp en plan och jag ska följa den. jag hoppas att det med hjälp av planen ska gå bra och att allting ska bli klart så snart som möjligt. vill bara ha gjort bort det här nu på en gång! har verkligen lagt ner tid på detta, nästan 3 timmar per kväll men det har ju resulterat i att sakerna blivit klara också. bara negativt har det alltså inte varit!

ikväll har jag även jobbat några timmar på simhallen och tjänat in lite pengar iallafall. kände mig dock inte ett dugg inspirerad idag. jag hjälpte barnen men var inte speciellt insatt i det hela, hade helst bara velat gå ut och åka hem för att få göra bort någon fler uppgift. mamma hämtade upp mig efter jobbet och det var typ det bästa som hänt mig idag! eller mamma har just bakat leila´s brownies och sen ska vi lägga på en nutellafrosting som fanns med i bakbok jag fick i påsk. jag känner redan nu hur det vattnas i munnen på mig. känner inte ni det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0