du är någon annan nu i och för sig, men när du strippar och klär av dig är det samma grej

2011-08-25 @ 19:25:14

jag måste vara världens lyckligaste tjej för stunden! löparrundan gick alldeles utmärkt ur benens perspektiv dock inte riktigt lika bra om man ser till konditionen. trots att konditionen inte var på topp är jag alldeles jätteglad över att mina ben höll och att jag äntligen kan återuppta träningen som jag så duktigt kommit igång med i sommar. nu blir det att underhålla detta och även komma igång med kick´n box så snart som möjligt. ska göra lite magövningar nu innan jag sedan ska vandra mot duschen där det ska göras allt från att raka benen till att göra ansiktsmask.

bjuder på en härligt svettig och fin bild på mig själv för tillfället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0