ingenting jag säger spelar längre någon roll

2011-08-24 @ 19:36:18

efter att ha vilat från träningen i mer än två veckor överlevde jag imorse en powerwalk på över en timme utan att börja gråta som ett litet barn. jag har hört kompisar prata om hur ont och jobbigt det är att ha benhinneinflammation men tänkt att "gud ändå, vad dem klagar. så farligt kan det väl inte vara?" right back at me! grät som en riktig liten unge när jag åkte på det, har alltid tyckt att jag varit van smärta men tydligen inte denna.

hur som helst är jag bara glad att jag klarade av en powerwalk, blir till att prova springa imorgon och se om jag är lika positiv efter det. jag håller verkligen alla tummar och tår för att det ska gå bra nu när jag planerat att komma igång med kick´n box på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0