alla hjärtans dag

2011-02-14 @ 12:11:03
hej!

jag har inte haft ork till att uppdatera nu under helgen. men om jag ska sammanfatta min helg så skulle jag nog bara säga att jag har tagit det oerhört lugnt och färgat mitt hår till en mer naturlig färg samt klippt topparna lite.

idag har vi bara en helt vanlig dag förutom att vi har avslutning på simhallen ikväll med alla små griniga barn. det ska delas ut diplom och alla föräldrar ska titta på, så vi får se hur det hela går. antingen så blir barnen jätte duktiga och gör precis som vi säger eller så blir dom griniga och lyssnar inte alls.

nu ska jag fortsätta jobba med samhällsekonomifrågorna så att jag blir klar någon gång. det finns typ hur många frågor som helst och alla ska göras innan vi har examination, innan det så ska man helst ha lärt sig allting utantill också.

ha en bra alla hjärtans dag!

kram

Kommentarer
Postat av: Ntherese

hej var med och tävla i dagens blogg och vinn fler läsare till din blogg!:)

2011-02-14 @ 20:00:28
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0