du är bäst!

2011-02-17 @ 22:16:55
hemma efter en helt okej dag på skolan med inte alltför mycket plugg och en helt awesome kväll hemma hos joline. vi gick iväg till stan efter skolan och handlade lite mat för att kunna laga tacos hemma i hennes lägenhet och bara mysa. vi pratade en hel del om allt möjligt och hade en massa konstiga skrattanfall, precis som det ska vara. kunde tyvärr, inte sova över där som det först var tänkt eftersom att jag skulle hem och packa inför att jag ska åka till lycksele imorgon efter skolan.

ska försöka få tag i erik nu så att jag får prata med någon en liten stund innan jag ska lägga mig och sova. han svarar typ inte så jag hinner nog göra bort packningen emellan, bara jag kommer på vad jag ska ha med mig. jag tycker alltid att det är lika svårt att packa! herregud, det är inte lätt att vara tjej!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0