en hink med kallvatten kändes frestande

2011-02-07 @ 09:19:02
godmorgon!

ännu en måndag efter en alltför kort men mysig helg. det kändes verkligen tungt att kliva upp imorse när erik fick ligga kvar i sängen och fortsätta sova. jag hade god lust att springa iväg till tvättstugan för att hämta en hink med kallvatten och hälla över honom. tyvärr, så hade jag nog fått ångra det ganska rejält efteråt. så smart som jag är struntade jag därför i det hela hur frestande det än kändes för stunden.

idag blir det en väldigt lång dag eftersom att jag går i skola till kvart i fyra och börjar jobba kvart över fyra, sen jobbar jag till kvart över sju. hoppas att erik kan hämta mig efter jobbet så att jag slipper vänta ända till halv nio innan jag tar mig hem ikväll.

något som är positivt med den här veckan är att vi bara har ett block, dock så är det samhälls men det överlever jag. jag skulle därför tro att det kommer bli lite håltimmar eller sovmorgnar vilket är lite efterlängtat! jag syftar då självklart på sovmorgnarna!

kram

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

Hej!

hur mår du ? :)

2011-02-07 @ 10:25:39
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: Viktorias, Marks största blogg!

Har du haft en bra helg? :)



Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg, kolla in dem och var gärna med och tävla :)

2011-02-07 @ 13:06:25
URL: http://Viktorias.nu
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

Allt bra med dig idag? :)

Kram

2011-02-07 @ 15:40:47
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0