en söt liten skruttskoter

2011-02-22 @ 14:55:51
hej!

jag sitter just nu och jobbar med samhällsekonomi för fulla muggar nu inför att vi ska ha en eximinationsuppgift i det ämnet. efter en stunds fundering hade jag bestämt mig för att göra inlämningsuppgiften istället för provet, kände att jag inte kunde det tillräckligt bra för att kunna få ett bra resultat på ett prov. jag har hunnit göra bort g-delen än så länge och ska nu börja med vg/mvg-delen, alltså den delen där det är som viktigast att argumentera, diskutera och analysera vilket också är det jobbigaste!

hittade en bild på facebook från i söndags när vi var ute och körde en liten söt skruttskoter och grillade. det var verkligen ett himla bra och mysigt avslut på en förövrigt bra helg.



nu är det ungefär bara en timme kvar tills vi slutar och jag får ta bussen hem. funderar över om jag ska följa med brorsan och träna ikväll eller om jag bara ska ligga hemma och lata mig. känner mig väldigt sugen på att springa så jag får se hur det blir innan kvällen är slut.

kram


Kommentarer
Postat av: Mandana Veysi

Fin blogg!

2011-02-23 @ 14:36:54
URL: http://mandanaveysi.blogg.se/
Postat av: victoria

jätte fin blogg! :D

2011-02-24 @ 16:59:47
URL: http://livetsomvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0