muta och kör 2

2011-02-08 @ 09:36:40
godmorgon!

jag sitter just nu på skolan och börjar få träsmak i röven. vi håller på att se en film på franska och jag kan inte säga att den är särskilt bra. den handlar typ om några poliser som är beredda att glömma det mesta om dom får mutor.



jag har inte speciellt roliga lektioner idag överhuvudtaget och det kommer att bli en lång dag idag med eftersom att jag inte slutar förrän vid fyra och efter det är det dags för jobb igen. jag och elin ska iväg till simhallen för att skriva diplom och göra simprotokoll inför avslutningen.

det kändes lite jobbigt att jobba ikväll också men jag får ju trots allt betalt. pengar är någonting som alltid behövs, av någon anledning tar dom alltid slut för fort. håller ni med mig?

kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

super fin blogg :)



vill du va med i veckans blogg och få en länkning i våran dropdown menyn?

kommentera då med ditt namn och blogg namn!



http://seyah.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment



KRAM / SANNA & NATHALIE

2011-02-09 @ 17:29:44
URL: http://sannashumilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0