utvecklingssamtal

2011-02-03 @ 09:42:23
hej!

jag har just kommit hem från skolan efter att ha varit på utvecklingssamtal tillsammans med mamma och pappa. vi gick igenom betyg och omdömen, satte även upp några mål som jag vill uppnå. nu ligger jag på golvet i vardagsrummet och försöker göra iordning lite frågor som vi har fått på samhälls och idrott. jag känner dock att jag inte tar mig någonstans när det gäller idrottsfrågorna!

idag blir det nog ingenting speciellt förutom att vandra iväg till konsum för att lämna in mitt cv och prata lite med chefen. ska nog försöka ta mig iväg för att träna lite kondition på gymmet, men jag får se hur det blir med det hela.

kram

Kommentarer
Postat av: Sabine

fin blogg :)

2011-02-03 @ 14:41:11
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0