änglagård - tredje gången gillt

2011-01-04 @ 16:06:32
hej!

igår hade jag en underbar kväll på forsdala hemma hos eriks pappa där vi åt en trerätters middag tillsammans med hans pappa, hans pappas bror, farmor, farfar, erik och jag. det var oerhört mysigt och jag hade jätte trevligt! sen när vi kom hem blandade vi dip och åt chips framför hockeyn, eller jag åt chips och dip och tänkte på allt annat än hockey medans erik verkligen tittade på hockeyn.

idag har jag verkligen bara sovit! jag klev upp strax innan klockan var ett och då var jag fan fortfarande trött.. att vara förkyld är inte alls kul, jag sover dåligt när jag väl sover och har huvudvärk, hosta och nästäppa hela tiden, men jag får iallafall sova tillsammans med erik så det är bra ändå!

ikväll ska jag iväg på bio med pappa om allting blir som vi hade planerat innan jag åkte hem till mamma och pelle över nyår. egentligen så var det ja, pappa och christina som hade tänkt fara med eftersom att christina har fått feber och varit hemma från jobbet både igår och idag så ska inte hon följa. filmen vi ska se är änglagård-tredje gången gillt.


bilden är tagen ifrån google.

kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Riktigt snygg blogg!:)

2011-01-07 @ 15:31:26
URL: http://fiiiniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0