äntligen fredag

2011-01-14 @ 07:02:00
godmorgon!

stressigt som tusan idag eftersom att jag är så förbannat trött varje morgon nu för tiden. jag antar att jag inte har vant mig vid mina rutiner för vardagen ännu? jag sitter iallafall och äter frukost och pluggar in det allra inför provet vi ska ha nu direkt på morgonen i geografi. dagen kommer vara oerhört kort idag eftersom att vi slutar tolv varje fredag! jag kommmer dessutom sluta ännu tidigare eftersom att jag måste till tandläkaren vid elva för att sätta fast en sak som lossnade igår från tandställningen.

håll tummarna för att jag klarar provet nu!

kram

Kommentarer
Postat av: Saga

Vilken fin header du har... :O <3

2011-01-17 @ 20:50:11
URL: http://kexchoklads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0