don´t drink and drive

2011-01-20 @ 19:14:40
hemma igen efter en ganska kort dag i skolan, jag hade endast spanska och engelska. efter att vi slutat skolan vid halv tre så satt jag bara och väntade på att få hämta ut datorn igen. nu funkar den äntligen! det var dock fler än bara jag som hade råkat ut för detta vidrigt luriga virus just idag, en i min klass och en i tvåan.

skoterkursen var tidig idag, redan klockan halv fyra. vi pratade nästan bara om alkohol och droger i trafiken idag och hur länge man ska vänta innan man får köra efter att man har druckit osv. vi såg även en väldigt chockerande film som hette länge leve livet och var framtagen med hjälp av don´t drink and drive och vägverket.

ikväll blir det lite plugg inför ett prov som jag måste göra imorgon efter att jag kört upp för skoterkortet i sävar. det lär bli lite stressigt och jag lär få göra provet i skoterkläder, alltså fullt påklädd med andra ord. men det ska nog gå bra ändå tror jag!

kram

Kommentarer
Postat av: tobbs

Hej! fin blogg du, själv driver jag en personlig/modeblogg kanske något för dig att sysselsätta dagarna genom att läsa? kika gärna in! http://tobbs.se :D

2011-01-20 @ 22:19:27
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0