en dag inne på stan

2011-01-11 @ 18:02:15
hej!

dagen har spenderats hemma hos en kompis och på stan. kikade lite på rean men hittade ingenting vettigt som hade nedsatt pris. däremot så hittade jag ett linne och ett par tjocka tights på ginatricot och en scrubb boll/borste/vante på the bodyshop. vill ni se hur det ser ut? alltså bilder på det? kommentera isåfall!

just nu håller jag på med lite skoluppgifter, det allra sista som ska fixas innan skolan börjar imorgon. känner mig tyvärr helt oinspirerad till att arbeta och har fastnat lite i en av mina uppsatser så jag har lite panik och det gör ju inte det hela bättre. som tur är så får jag träffa helt underbara människor imorgon och det gör det hela roligare och till och med något att se fram emot.

kram

Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

hur är läget idag? :)

2011-01-11 @ 18:20:41
URL: http://Viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0