en sliten krigare

2011-01-18 @ 22:28:36
hemma efter en väldigt meningslös dag i skolan med knappt några lektioner alls och inte hellr några lärare för den delen. direkt efter skolan blev det en sväng förbi ica tillsammans med elin för att köpa en drickyoghurt det blev även några subway kakor innan jag var tvungen att dra iväg på skoterkursen.

som vanligt så var det bara massa teori om typ lagar osv. men jag tycker att det går rätt bra faktiskt! vill bara få göra bort allting nu så att jag har mitt skoterkort sen och kan köpa en skoter kanske. eller så lånar jag bara någon annans dom få gånger jag väl kör skoter?

jag ser att det är många av er som kommenterar som ställer frågor i kommentaren och det vore så underbart mycket lättare om ni kunde ställa dom igenom bloggsvars rutan jag har här på bloggen istället.

så till alla er som ställt frågor, skriv dom gärna igen fast i bloggsvars rutan jag har på vänster sida här på bloggen! då ser även andra vad ni har frågat och vad jag har svarat och slipper då ställa samma fråga.

kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Just nu har jag 2 tävlingar på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från Calli.se eller ett flexibelt fotostativ från Johanpixels.se/webbshop!

Gå in på bloggen och kolla i det senaste inlägget, där hittar du länkar till båda tävlingarna!

Lycka till!! :D

2011-01-18 @ 23:49:39
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0