JAG KLARADE DET!

2011-01-25 @ 10:34:21
hej!

gårdagen var väldigt stressig därav den dåliga uppdateringen. jag gick i skola till kvart i fyra och sen fick jag springa till trafikskolan för att skriva skoterprovet. JAG KLARADE DET! så nu ska jag bara invänta några papper och sen är det bara att börja köra, lagligt dessutom. dock så behöver jag köpa en skoter också.. direkt efter att jag skrivit provet och fått veta att jag klarat det var det bara att springa iväg till simhallen för att jobba.

när jag sedan äntligen kommit hem var jag så pass hungrig att det kändes som att jag skulle spy. som tur var så fanns det kvar lite tjockpannkaka som jag kunde värma upp men illamåendet satt i nästan hela natten ändå. vaknade flera gånger och trodde verkligen att jag skulle spy men det kändes iallafall bra imorse när jag vaknade.

jag har snart lunch efter att ha hunnit ha två lektioner, franska och engelska. sen är det bara dom odrägligt jobbiga blocken kvar innan jag slutar.

uppdaterar senare!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0