jag kunde ha haft sovmorgon, men inte fick jag det

2011-01-26 @ 09:25:55
godmorgon!

jag har blivit så oerhört trött och seg på mornarna nu för tiden att jag inte hinner uppdatera på morgonen längre. dessutom blir det super stressigt att hinna äta, borsta tänderna och allting! jag måste börja kliva upp i tid annars kommer jag ju typ att få magsår eller något liknande. nu sitter jag iallafall på skolan och vi har ingen lärare idag, dessutom så har vi gjort klart det vi skulle göra så jag kunde lika gärna ha stannat hemma imorse och tagit sovmorgon.

snart är iallafall naturkunskapslektionen klar och då väntar en jobbig svenska lektion. vi ska skriva en jobbig novellanalys, inte alls inspirerande. jag måste även prata med rektorn idag och redovisa vilka datum jag ska vara borta från skolan när vi åker till thailand nu i mars. sen ska jag försöka leta rätt på dom lärare som har block under dom veckorna för att få veta vad jag ska göra och om jag kan få göra bort det innan jag åker.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0