jag vill ha ett jobb

2011-01-22 @ 08:07:00
godmorgon!

jag vet att det är lördag idag och att jag brukar ta en väldigt lång sovmorgon då, men inte idag. jag ska vara inne i stan vid nio för att möta upp elin och sedan ska vi dra iväg till simhallen. jag ska nämligen få följa med och prova jobba där idag eller vad man nu ska säga, även träffa chefen skulle jag tro. hoppas verkligen att det blir något extra jobb inom det här!

ska kasta ihop det sista nu innan jag ska springa iväg till bussen. håll tummarna för att chefen gillar mig och att allting går bra idag!

kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Sugen på att vinna ett flexibelt kamerastativ eller kanske ett nytt smycke?

Har just nu två tävlingar i samarbete med johanpixels och calli se där du kan vinna detta!

Gå in på bloggen och kolla i arkivet under kategorin tävlingar och delta nu! :D

Bara några dagar kvar tills det avgörs!

2011-01-22 @ 14:23:50
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0